terça-feira, 24 de julho de 2018

Fucked Up - Raise Your Voice Joyce

Novo single para os Fucked Up - "Raise Your Voice" Joyce retirado daquele que será o seu novo disco Dose Your Dreams, com data de lançamento para 5 de Outubro, pela Merge Records / Arts & Crafts. Para podermos construir uma ideia melhor sobre o disco, Owen Pallett (que fez os arranjos das cordas) disse: " Enviaram-me uma versão inacabada de Dose Your Dreams para eu poder contribuir com os arranjos de cordas. Não conseguia parar de ouvir as misturas "brutas". Um amigo meu perguntou o que eu achei e respondi que os Fucked Up acabaram de fazer o seu Screamadelica.” 
New single by Fucked Up - Raise Your Voice Joyce taken from the album Dose Your Dreams, that will be out October 5 Th on Merge Records / Arts & Crafts. If you want to know more about what it sounds like, here's what Owen Pallett (who contributed string arrangements) has to say: "I was sent an unfinished version of Dose Your Dreams so that I might contribute string parts. I couldn’t stop listening to the rough mixes I received. A friend asked me how the record was. I replied, “My God, Fucked Up have made their Screamadelica.”
 

Sem comentários: