domingo, 10 de maio de 2020

Rhye - Beautiful

Novo single de Rhye - Beautiful. 
"Enquanto partilhamos este momento de quarentena, há muitas formas de lidar com o isolamento, muitas formas de estarmos verdadeiramente com nós próprios", diz Milosh. "Para mim celebrar a beleza da minha companheira tem sido uma grande inspiração para mim. A beleza é o que realmente precisamos para lidarmos com estes tempos. Encontra-a na música, na arte, nos teus entes queridos ou em ti próprio."
New single by Rhye - Beautiful. “As we all share in this collective crazy moment that is quarantine, there are many ways to deal with the isolation, many ways we can truly fall into ourselves,” says Milosh. “For me, celebrating the beauty that is my partner has been a huge inspiration for me and a saving grace. Beauty is something we truly need to be open to in this moment. Find it in music, art, your loved ones, or yourself.” 

Sem comentários: